Monday, January 18, 2010



Base poezia

Ba,se futura multi ca m-au votat
La fel ca prima oara,
Cand am prmis ca scotaem tara din cacat,
Si-n buci pe toti o sa ne doara

Ba se mai spune din batrani
Ca si minciuna-i vorba
Eu V-am servit-o iara dragi romani
Ca pe o calda ciorba,



Ba se pare ca reteta-i buna
Si la popor, de-am pulea, tine,
Cand i-am vrajit cu vorba mea de duh,
Romanilor......Sa traiti! ,bine,


Ba se pare, ca eu nu le-am spus,
Ca vorba mea desteapta,
Se va-inplini, dar nu acum,
Doar pe la sfantu asteapta


Ba se trezira unii si in plen,
Au intrigat, la contestare
Si pentru prima oara-n pielea mea ,de marinar calit
Batea un vant, de lunga suspendare


Ba se sculara ,valuri de dusmani,
Sa mi se-nfiga-n beregata
Eu le-am aratat, la gaozari
Ce poate p..a mea ,sa faca,

Ba se va scrie in istorie, pe veci, de Mine.
Iar voi plebeilor, n-aveti scapare
Va voi conduce ,ca si pana acum
In dulcea si eterna scufundare.

4 comments:

Anonymous said...

foarte tare poezia, cred ca inspiratia a venit privind antena1 timp de o jumatate de ora,

sa traiti bine

dan ardelean said...
This comment has been removed by the author.
dan ardelean said...

La antena 1 nu ma uit ca n-am antena,
pe Basescu nu-l iubesc dar nici nu-l urasc, e suficient ca
ne iubeste el pe noi toti romanii,
atat de mult incat chiar daca nu era presedinte in seara alegerilor
dimineata ne-a mai zis inca odata sa traim bine in calitate de
presedinte al tuturor romanilor.
Dupa principiul daca voi nu ma vreti eu va vreau,
se pare ca el sa votal singur si a tinut.
Astept varianta hardcore in care Boc 4 va deveni presedintele Boc I-ul
si atunci sa vezi tu treaba ca-n Rusia unde presedintele
il pupa in cur pe primul ministru.

Anonymous said...

atnci care ar fi cel mai bun presedinte al romaniei?
Geoana?
Tariceanu?