Saturday, January 30, 2010

(Patri)autism ,Ace ,brice si carice

Intr-o seara m-a invitat un prieten la Masaua Stricata,la un paharel de pufoaica straineza, d-aia de-a lu' Ionuc Walker,om cumsecade prietenul asta al meu ca dara am fost si la el acasa,si i-am vazut si mobila si tot hucurel..Bineinteles ca nu am putut refuza asemenea invitatie,asa ca inainte sa ma gaindesc cu ce sa ma imbarac eram deja in pub.

     Toate bune si frumoase,pace si virtue c-a sa avem ce bea si ne dea D-zeu sanatate la toti,pana cand amicu asta al meu m-a intrebat daca sunt patriot, Daca spuneam Da cum am vrut ,raspicat si din tot sufletul ,ma tem ca spargeam geamurile de la pub ,de atata entuziasm,dar n-am apucat sa mint,pardon sa spun ca m-a apucat un junghi la inima,de am crezut ca o sa dau ortul lui popala,inainte sa-mi vie sorocul,si mai ales ca nu am vrut sa-l pun intr-o situatie delicata pe amicul meu,care ar fi fost nevoit sa cheme tot felul de KGB-uri, SMURDURI,SI AMBULANCE-uri ca sa-mi salveze bicisnica viata,care in patria mama a fost mai mult da c++at.decat buna.
   Am eschivat ca Doroftei ,raspunsul,si l-am intrbat pa amicul meu ,ce-i veni sa puna intrebari de-a p++a calului,ca nu cred ca e deja beat.si ca ma stie de mult,si stie ca nu am furat nimic in viata mea, nici macar un ac.
    Intr-un final de lovele, am parasit amandoi asa cum se cuvine pub-ul, adica pe sapte carari,ne-am ridicat palariile...,de jos, si ne-m vazut de trbuinta.Si asa in drumul meu spre locatia in care lesiuesc,gadensti ca Gheurila nu mi-a dat pace si m-a inpins la reflctie rutiera,asa  ca sa fac odata pacea de la Costesti cu propriul suflet, adica sa stiu si eu daca sufar sau nu  de( Patri)autism ,ca nu vreu sa ma trezesc cumva beteag fara sa am leac,mai ales aici pe meleaguri straine.
    Mi-am zis ca orice se poate vinde , cu o singura conditie , sa fie pretul corect, la fel si cu patria, daca nu o dai  pa lovele , o dai pa un borcanel de curcubitacee murate,asa cum a facut Floricel mare tablagiu in Armia Romana, un pret de altfel destul de bun,mai ales cand nevasta e vreo mula, care nu stie, nici n-are  nici timp si nici chef, sa ti-o puna de-o muratura,fiindca singura ei preocupare, si indeletnicire este beltul de ochi prin mall,si curatatul de bani de pe card.
E clar ca asta era sanatos tun si nu suferea de nici un( patri)autism,asa cum nu suferim nici noi, povestea tradarii de doi bani servita prostimii drept meniu de seara,de stirile de pe ,,Realitatea,,
   Daca esti sau nu patriot ,tu n-ai nici o vina,dupa ce te-a prins flama asta violet,oricum esti un om mort din punct de vedre politic dimineata urmatoare si nu-ti mai poti exprima realele sentimente ,asa sustinea Hrebe (a nu se confunda cu Hrebenciucul,care este unitatea de masura a coruptiei, si care in functie de valoarea indicata pe sacra spagii, defineste succesul in Romania),cand a spus ca flcara violet iti poate ataca sanatatea, te spala pa ochi da functia de presedinte, ace ,birice , carice  .  Eu tare ma tem sa nu cumva sa ne induca o stare bolnaviciosa  de( patri)autism.c-ai vai de mama noastra ,pardon de tara noastra.

    Daca va intrbati ce traba are briciul si cariciul cu toate astea, pai are treba ca doara nu inseamna   ,,etc,,. Bunicul  odihneasca-se in pace, avea raspunsuri brici, pentru toate dilemele.
Cand eram baiet si eram ca Geoana, m-a pus odata dracul s-al intreb ce e ala un carici.Mosu a avut mereu o inclinatie pedagogica asa ca mi-a dat, nu un raspus, ci sase  ,toate cu o bunavaointa rar intalnita,raspunsuri din astea mai dadea si lupilor cu doua sau patru picioare care au avut de trbuinta sa-l intrbe care-i mersul prin tarla lui, si ca sa fie sigur ca am priceput mi-a tras si o concluzie cu dosu mainii asa ca sa nu uit.De-ar fi trait saracul sint sigur ca ar fi avut cel putin patru raspunsuri si vreo doua concluzii,ca doara  acu ,mi-e mai mare carca si pot duce raspunsuri mai grele, din astea filozofice.

Asa ca o  concluzie pe care mi-o trag singur  cred am si eu un carici de patriotism in mine, dar nu sufar de (patri)autism, si asta-i bine, ca de eram bolnav ,cine stie la cati le dadeam cate un strepsils  ,dar dureri am si eu ca tot omul  din cauza patriei dar nu la inima ci in ....


apropos   Patria e acolo unde e bine.