Tuesday, March 9, 2010

Ea




De cand deschisa-i ochii
Ea-i prima ce-ti zambeste
Te lasa jos din brate-i
Spunand ca te iubeste    




Apoi mai trece o vreme
O uiti dar ea revine
In treacat pe la altii
Spunand ca-i dor de tine


Ai vrea sa arunci cu pietre
S-o mai sa nu mai vie
Ai vrea s-o pui in lanturi
S-o uiti pentru vecie


Si te trezesti in lupta
C-un aer sfidator
Astepti sa vina maine
Azi esti triumfator


Mai vine-un azi si-un maine
Si tot asa mereu
Prin vene-ti curge  setea
De-a fi un Dumnezeu


Deh! iti razi in barba
Caci cheia e la tine
Ea te-a uitat demult
Te-ai dovedit pe sine


Si vinul e mai dulce
Acum ca niciodata
Bei in nesimtire
Cu zeii laolalta


Cand te trezesti esti singur
Prietenii-ti sunt umbre
O chemi, dar ea nu vine
E dusa oare? Unde?


Si o mai strigi odata
Si-i spui ca-i esti sortit
C-o vrei acum mireasa 
Ca timpul a venit!   


Iar ea te ia in brate-i
Cu ochii -i goi zambeste
Iti da sarutul dulce 
Spunand ca  te iubeste

                           Danut Ardelean


8 comments:

teodor said...

Frumos , imi place mult, bafta

mmm said...

yeah.. nice

DoarATAT said...

Bună Ziua !
Domnilor Dan (Dănuţ) Ardelean şi Georges Bococi !
~
Am venit ... pentru că ai "agrafă" !
Mă bucur că îţi place ROMÂNIA, dar diacritice NU foloseşti !
Încearcă, te rog:
http://srv.diacritice.com/ (are şi TRANSLATOR !).

De ce "nu vă ... prezentaţi ... este treaba voastră !"
"Văd" alături .... că "v-aţi molipsit" şi "vizitatorii" ... care de asemenea NU ... se prezintă, deşi ... au CEVA de comentat !
Engleză ... NU ştiu !
~
Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
~
12.03.2010.5~6:46 AM
Cornelius,

DoarATAT said...

...
asta NU înseamnă CĂ...nu-mi "place" de ... "Ea" !
Iar aspectul grafic al Blogului este SUPERB !
Vă Felicit !
~
Cornelius,

DoarATAT said...

.. IERTARE !
AVEŢI...aveţi...eu NU am fost atent !

cu "această ocazie"...am mai citit (pe fugă !)"În Tăcere"..."Prima Iubire" şi "În Noapte" .

ai Talent ... CONTINUĂ !
n-ai talent ... continuă !

NU-I ... CAZUL ! (felicitări !), deci
CONTINUĂ !..!!
~
Cornelius,

hera mariana said...

Îmi place poezia ta.:)
Engleză nu ştiu, dar poate o să mai traduci şi pentru cei rămaşi acasă...şi în urmă.:)

Anonymous said...

foarte frumos

Anonymous said...

Cu versurile dumneavoastra mi-am inceput ziua... poate de asta e soare!